2017. szeptember 25., hétfő

Kedvenc Őszi Színek | Körömlakk


Sziasztok :)
Ma a kedvenc őszi lakkjaimat mutatom meg nektek. Idén is hódítanak nálam a barna és burgundi színű körömlakkok, igazán ősszel ezeket szeretem felkenni a körmeimre.
Ha valamelyikről bővebben szeretnétek olvasni, csak írjátok meg kommentbe a poszt alá.

Szerintem mindegyik lakk fellelhető drogériában, helyi fodrászkellékesben vagy az Avon honlapján. Igaz, hogy az egyiket még akciósan vettem, őt lehet már nem lehet beszerezni.

Na lássuk őket:
Jobbról-balról
~Moyra 105 kávébarna színű lakk
~Moyra 21 ő egy újra vásárolt szépséges burgundi lakk
~Miss Sporty 345 egy igazán őszies lakk
~Avon Untamed egyszerű barna. de ettől káprázatos 

Nektek mi a kedvenc őszi színetek? Vagy lakkotok?

2 megjegyzés:

  1. Én nagy lila-mániás vagyok, az bármikor jöhet és a feketék is. (-: Így ősszel talán a barnás-narancsos színek, amik jobban előtérben vannak. Az Avonhoz hasonló színem van, pont ma nézegettem, hogy elő lehetne venni. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a jó, hogy a feketét bármivel összepárosíthatod:)
      Majd szeretnék venni egy jó narancs lakkot, csak még nem találtam meg az igazit

      Törlés